Monitorowanie i analiza połaczeń telefonicznych

Monitoring i analiza ruchu telefonicznego przychodzącego i wychodzącego

Informacje o nieodebranych rozmowach, z jakich numerów do nas dzwoniono, gdzie my dzwonimy, jak długo rozmawiamy itd. po odpowiedniej analizie mogą nam przynieść wymierne korzyści.
- Bieżąca obserwacja
- Raporty czasowe
- Raporty statystyczne
- Analiza ruchu
- Harmonogram wysyłki raportów na e-mail.


Dla przykładu:

  1. system w bardzo prosty sposób może zmierzyć skuteczność naszych reklam umieszczając w nich unikatowy numer telefonu który analizujemy pod kontem ilości połączeń , lokalizacji numerów dzwoniących itp.
  2. system pozwala również na raport historii połączeń nieodebranych umożliwiając nam na oddzwonienie  do klienta.



Aby poznać szczegóły, prosimy o kontakt:
tel: 32 832 94 59
email: biuro@deltatelkom.pl